Om Kollegiet

 

 

 

 

 

 

 

Aktuelt

Nyt fra administrationen


Har du spørgsmål omkring bolig eller andet - kan du ALTID ringe til os på tlf. 9842 6111.

 

Beboerråd

Kollegiets Beboerråd er som følgende:

 

 

Medlem af beboerrådet
Emil Stauning
Rømøvej 3, 2. lejl. 330
Billede ikke fundet
Medlem af beboerrådet
Mattias Elias Nielsen
Hånbækvej 34 A, st. lejl. 12
Billede ikke fundet
Medlem af beboerrådet
Lasse Gjøderum
Mysundevej 6, 1. lejl. 180
Medlem af beboerrådet
Mikkel Pedersen
Rømøvej 3, st. lejl. 119
Billede ikke fundet
Medlem af beboerrådet
Morten Andersen
Hånbækvej 34 B, 1. lejl. 88
Formand Beboerrådet
Anders Zimmermann
Mysundevej 6, 1. lejl. 176

Bestyrelse

Bestyrelsen består af 3 medlemmer.

1 medlem udpeges af Kollegiums beboer. Alle beboerne vil blive til et beboermøde hvor et punkt på dagsorden er valg til bestyrelsen

1 medlem udpeges af Frederikshavn Byråd.

1 medlem udpeget af udannelsesinstituationer.

Dog skal alle medlemmer godkendes af Frederikshavn Byråd.

Medlem af bestyrelsen
Denise Larka Jensen Oxholm
Medlem af bestyrelsen
Karen Marie Schytter
Medlem af bestyrelsen
Anders Zimmermann
Mysundevej 6, 1. lejl. 176

Viceværter

Der er 2 viceværter tilknyttet kollegiet. Kontakt en af dem, hvis du har problemer med noget i din bolig, i fælleområderne eller i områderne udenfor.

 

Lokalinspektør
Sten Vinther Christensen
Vicevært
Thomas Kiis

Døgnvagtordning

Døgnvagtordning - har du brug for akut hjælp udenfor arbejdstiden?

Døgnvagtordning
Udenfor normal arbejdstid – kan du kontakte Vesterports vagtordning (vicevært)
Der er døgnvagtordning, som gælder for alle afdelinger i Boligforeningen Vesterport og Frederikshavn Kollegium, og vagtordningen skal uden for normal arbejdstid sikre, at der kan ske en hurtig indgriben ved driftsforstyrrelser eller skader på beboeres inventar, samt bygninger.


VAGTENS TLF.NR. ER 2788 6848

Vagten kan kontaktes mandag til torsdag fra kl. 15.30 til 7.00, og fredage fra kl. 12.00, samt hele døgnet på lørdage, søndage og helligdage.
Vagtordningen må KUN anvendes, når det er absolut nødvendigt, hvor reparationer ikke kan vente til førstkommende hverdag.

Hermed menes f.eks.
• Sprængte vandrør eller voldsomt utætte rør – IKKE dryppende vandhaner
• Ingen strøm i boligen, husk at skifte sikringer samt kontrol af relæ inden opkald.
• Vinduer samt yderdøre som ikke kan lukkes.
• Stoppet toilet
• Svigt i elevatoren
• Svigt i kaldeanlæg samt ABA anlæg (kun gældende for plejeboliger)
• Svigt i vand- og varmeforsyningen

Ved misbrug eller unødigt udkald vil den pågældende beboer blive faktureret omkostningerne til udkaldet.
Vagten består af 5 til 6 personer, som på skift har vagten, og alle vagter er en del af den faste bemanding i afdelingerne.

Vedtægter

Her kan du læse Frederikshavn Kollegium vedtægter og persondataforordning omkring venteliste

  • 8,00 KB
    Gl. vedtægter
  • 117,42 KB
    Vedtægter 2022.pdf

 

 

 

Indkaldelser og referater fra Beboerrådet

Her kommer indkaldelser og referater fra Beboerrådet

 

  • 87,25 KB
    Indkaldelse 02.12.2021.pdf
  • 483,15 KB
    Indkaldelse 04.11.2021.pdf
  • 43,79 KB
    Indkaldelse 07.10.2021.pdf
  • 133,00 KB
    Referat 04.11.2021.pdf
  • 149,71 KB
    Referat 07.10.2021.pdf
 

Indkaldelser og referater Beboermøder

Her kommer indkaldelser og referater fra det årlige beboermøde.

 

  • 12,00 KB
    Arkiv fra tidligere år
  • 106,59 KB
    2021 16 09 Frederikshavn Kollegium referat 2021.pdf
  • 39,76 KB
    2021 16 09 Indkaldelse til beboermøde 2021.pdf
  • 1,73 MB
    2022 01 12 Indkaldelse til beboermøde 2022.pdf
  • 209,07 KB
    2022 12 01 Referat af beboermøde 1. december 2022.pdf
  • 109,83 KB
    2023 11 28 Referat 28. november 2023.pdf
 

Referater fra Bestyrelsesmøder

Her kommer referater fra bestyrelsesmøder

 

 

  • 65,01 KB
    200420 Referat 20. april 2020.pdf
  • 73,70 KB
    201019 Referat 19. oktober 2020.pdf
  • 75,33 KB
    210322 Referat 22. marts 2021.pdf
  • 24,57 KB
    210419 Referat 19. april 2021.pdf
  • 58,20 KB
    210927 Referat 27. september 2021.pdf
  • 105,78 KB
    220426 Referat 26. apil 2022.pdf
  • 85,34 KB
    221026 Referat 26. oktober 2022.pdf
  • 88,96 KB
    230307 Referat 7. marts 2023.pdf
  • 81,73 KB
    241028 - Referat 28. oktober 2024.pdf
 

Gæsteværelser

Gæsteværelserne er beliggende på Rømøvej 3, 9900 Frederikshavn

Pris pr. overnatning er 200,00 kr. som afregnes sammen med din husleje.

Kontakt administrationen på tlf. 9842 6111, hvis du ønsker at reservere et gæsteværelse

 

Gæsteværelse - dobbelt

Gæsteværelse - enkelt